Aquest dimarts hem celebrat l'última trobada del curs del Club de Lectura, dedicada al llibre "Només terra, només pluja, només fang" de Montse Albets. La novel·la, plena de sensibilitat i força narrativa, ens ha convidat a reflexionar sobre els vincles amb la terra, la memòria i les emocions que arrelen en el paisatge i en les persones.
Amb aquesta lectura tanquem el cicle d'enguany del Club de Lectura, un espai de trobada i conversa que ens ha permès compartir històries, impressions i descobertes literàries al llarg del curs. Esperem poder descobrir noves lectures i continuar compartint-les a la Biblioteca del Sant Miquel el curs vinent.